OpenText

OpenText – lider u upravljanju informacijama o preduzeću (EIM – Enterprise Information Management). Naši EIM proizvodi omogućavaju kompanijama brži rast, niže operativne troškove i olakšavaju upravljanje informacijama i smanjenje sigurnosnih rizika kroz poboljšavanje uvida u poslovanje, uticaj i brzinu procesa.   OpenText ™ Content Suite upravlja protokom informacija kroz preduzeće od snimanja, preko arhiviranja i daljeg raspolaganja. Zahvaljujući agilnom upravljanju …

Arhiviranje

Raster grupacija u svom outsourcing centru ARHIVIRAJ.ME pruža savremene usluge arhiviranja, skeniranja i kontrolisanog uništavanja poslovne dokumentacije. Procesi fizičkog arhiviranja dokumentacije vrše se u našim arhivskim depoima izgrađenim prema najvišim svetskim standardima, na lokaciji površine preko 28.000 m². ARHIVIRAJ.ME usluge obuhvataju: Arhiviranje poslovne dokumentacije u našim arhivskim depoima prema Zakonu o arhivskoj djelatnosti Skeniranje – digitalizaciju standardne papirne arhive ARHIVO™ Arhivski …

Olivetti PRN-M20

Olivetti nudi ovaj izuzetno praktičan i jednostavan termalni printer za potrebe štampe u radnjama, trgovinama ili kancelarijama. Ovaj 58mm termalni printer kombinuje izuzetne performanse i energetsku efikasnost sa profesionalnim ispisom. Njegov lagani prijenosni dizajn i performanse s niskim nivoom buke čine ga još privlačnijim. Ovaj printer ima indikator greške, napunjenosti i kapaciteta baterije, kao i USB priključak za lako povezivanje. …

Olivetti PRN-101

Robustan i brz Termalni štampač nove generacije sa posebnim dizajnom koji omogućava zaštitu od prskanja, masnoće i prašine. Olivetti PRT101 je visoko-kvalitetni termalni printer posebno dizajniran za restorane, hotele ili kuhinje. Super brza štampa od 300mm/s znači za vas veću produktivnost i manje čekanje u redu. LED indikator sa prednje strane za nepreuzeti račun / nedostatak trake / grešku itd. …

Ariviranje i mikrofilmovanje dokumentacije

Prema izvještaju Gartner-a većina finansijskih direktora (59%) smatra smanjenje troškova najbitnijom stavkom svojih obaveza. Naravno jedan od “Top 5” metoda za smanjenje troškova je razvijanje sveobuhvatnog sistema rukovođenja informacijama – Business Information & analytics. Većina CFO-a smatra najefikasnijim ulaganje upravo oblasti organizovanja, analize informacija (papirne i digitalne dokumentacije), kao i optimizovanje procesa rada.

Zašto smo uspješni

Raster je gradio godinama osjećaj sigurnosti i temeljitosti koji odaje svojim klijentima. Postoji niz faktora koji su bitni da bi se razumjeo naš uspjeh:

image

100% Perfektno

Evolucija procesa Jedna od vaznih klauzula standarda je i unapredjenje procesa. Onoga momenta kada se putem klijentskog inputa ili drugim putem registruje bolji nacin rada, on se uvrscuje u procese rada. Detaljnije